Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Jak szybko mogę nadać paczkę?

Paczka może być odebrana przez kuriera najszybciej w każdy następny dzień roboczy (poniedziałek do piątku), po złożeniu zamówienia poprzez formularz „Zamów Kuriera”.
W przypadku nadania paczki z Polski lub Irlandii zamówienie należy złożyć najpóźniej do godz. 17 czasu polskiego / do godz. 16 czasu angielskiego aby paczki mogły być odebrane następnego dnia.
Przy nadaniu paczek z innych krajów zamówienie należy złożyć do godz. 15 czasu polskiego / do godz. 14 czasu angielskiego.
Nadanie paczki można zamówić z dowolnym wyprzedzeniem, wystarczy wybrać dogodną datę w formularzu „Zamów Kuriera”.

Jak szybko przesyłka dociera do adresata?

U nas nie czeka się tygodniami : )
98% naszych paczek dociera na miejsce w 2-5 dni roboczych od nadania. Konkretny czas dostawy zależny jest od trasy na jakiej odbywa się transport, znajdziesz go na Cenniku.
Dostawa jest pod wskazany adres, „do drzwi”. Każda paczka ma nadawany swój indywidualny numer trackingowy, dzięki któremu można sprawdzić, gdzie się aktualnie znajduje. Szybko i pewnie.

Czy oprócz cen podanych w cenniku są jakieś inne, ukryte koszty?

Nie ma : ) Ceny podane w cenniku zawierają już pełen serwis i jest to całkowity koszt usługi:
odbiór i dowóz na wskazane w zamówieniu miejsce,
transport międzynarodowy,
ubezpieczenie,
opłata paliwowa.
…a to wszystko w cenie, żadnych ukrytych kosztów.

Czy odbieracie również paczki z Polski?

Tak! Odbieramy z całego terytorium Polski i dostarczamy do każdego kraju umieszczonego na cenniku. Oferujemy również transport w drugą stronę – do Polski. Możemy obsłużyć niemal wszystkie trasy pomiędzy krajami EU. Jeśli interesuje Cię trasa i nie znajdziesz jej na cenniku – napisz do nas – wycenimy transport indywidualnie.

Czy muszę gdzieś zawozić paczkę/odebrać ze wskazanego miejsca?

Nie : ) Paczki są dostarczane przez kierowcę „od drzwi do drzwi”. Nie trzeba jeździć, dowozić ani odbierać paczek z magazynu. Prosimy przestrzegać zasad pakowania paczek, aby uniknąć jakichkolwiek problemów z nadaniem/odbiorem.

Jak płacę?

Przelewem na konto w EUR/GBP/PLN lub za pośrednictwem PayPal.com . Opłata za paczki powinna nastąpić na następny dzień roboczy, po nadaniu paczki do przewozu. Kurierzy nie przyjmują zapłaty w gotówce.
Po zweryfikowaniu zamówienia przez naszego pracownika, w email’u zwrotnym potwierdzającym przyjęcie zamówienia, otrzymacie Państwo również dane konta oraz kwotę do wpłaty.

Jak mogę zamówić paczkę?

Wystarczy wypełnić formularz zamówienia. Przed planowanym odbiorem paczki otrzymają Państwo potwierdzenie zamówienia wraz z numerem trackingowym paczki oraz danymi konta bankowego do wpłaty. W razie pytań i wątpliwości co do zamówienia, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem.

Kurier dostarcza paczkę – co jeśli jest uszkodzona?

Przesyłki są ubezpieczone od uszkodzeń. Każdy odbiorca ma prawo przy odbiorze paczki, w obecności kuriera, sprawdzić stan opakowana lub zawartość paczki na wypadek ewentualnych uszkodzeń. Jeśli opakowanie zewnętrzne paczki (np. karton) lub zawartość są uszkodzone, należy zgłosić ten fakt kurierowi i upewnić się, że przy pokwitowaniu odbioru na elektronicznym czytniku, paczka zaznaczona będzie jako uszkodzona lub spisany będzie protokół szkody razem z kurierem. O uszkodzeniach należy niezwłocznie poinformować nas mailowo.